this or that

Sommar eller vinter

Katt eller hund

Jeans eller mjukisbyxor

Lakrits eller choklad

Morogn eller kväll

Nyttigt eller onyttigt

sjunga eller dansa

film eller böcker

Julafton eller födelsedag

Utseende eller personlighet

Tv eller dator

Stadsbo eller byfåne

Rihanna eller eminem

Hockey eller fotboll

Stjärnor eller solen

Bada eller duscha

Långt hår eller kort hår

Lägenhet eller villa

Ringar eller Halsband

Nagellack eller läppstift

Nyår eller midsommar

Plugga eller jobba

Ful och lycklig eller snygg och olycklig

Singel eller förhållande

Planering eller spontanitet

Isglass eller godis

stökigt eller städat

Passion eller trygghet

Fotograf eller fotas

sen kankse mitt rum inte alltid e i toppskick, right??

men jag fyllde i vad jag gillar bäst, inte vad jag gör...

Kram Vera



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0