LD med Lulu <3

Idag va en jättebra dag! <3 de här va mina mål innan;
 
detta ska jag klara:
* lyfta blicken och titta framåt       X       fick en 7 på blicken *stolt*
* inte trilla av :P                           X
* komma över 55 p                      X 
 
detta vill jag klara:
* felfri                                         X
* över 60 p                                 X
* placerad <3                             - 2.5 p ifrån men ******* nöjd ändå <3
 
som ni säkert va Flullzi extremduktig och gullig <3<3  skulle vilja ha henne och lg i hg men tyvärr rider jag ju inte varje vecka längre, käns som jg börjar hitta balansen mellan att rida och inte rida nu :D
söta ponni <3
lulu <3<3
 
/ nöjd Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0