söta.se

hita de ngra `kort´ som vi köpte i skåne, jättesöta faktiskt!!
mitt bästa trick e att se ut som jag förstår!!
hahahaha den kör jag ofta.. ;)
Sur i en vecka.
stämmer väl oxå ganska bra, jag e ibland lite väl långsint.. -.-
imorgon ska jag skärpa mig!
hur många ggr har man inte tänkt så, imorgon ska jag, imorgon gör jag de..
ni kan strunta i mig i bakrunden ;)
om jag svarade fel va den en dum fråga!
självklart, jag har alltid rätt ;)
man blev som man blev och jag blev jättesöt!
Stämmer på Tekla..
en del e bra på hoppa, jag e bra på att stå still.
haha den gullig tycker jag, llite pantara varning kanske.. <3
jag glömmer bara sånt jag inte minns.
hahaha den e typ bäst!! :)
jag vill att nu ska vara alltid.
nja kunde varit bättre..
/ Vera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0