Tävling, 9/9 -12

Med lulu, de gick väl sådär ett stopp :(
men hon va trött men de e väl ingen riktigt jättebra ursäkt.. JAG kunde ha ridit bättre, JAG kunde galopperat lite mindre på framridingen, VILL ABSOLUT INTE SKYLLA PÅ HENNE!! men de kluriga med henne e att hon stannar när man rider, de lät hel skumt men om du ramar in, håller om med skänkeln, VERKLIGEN RIDRE då stannar hon, så så fort jag staällde lite mer krav på henne, de va då hon stanna!! men jag gillar personliga ponnier!!
men alla andra hinder hoppa hon fint, och väldigt stort!! (iaf om man ska tro bildrna..)
vi fick en 7 på helhets intryck så de e väl ganska bar, kan ju även tillägga tt jag skulle troligtvis blivit placerad om jag nt rivit! :P
 
aja bilderna kmr sen!!
/ en nöjd Vera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0