Anna gästbloggar! <3

hej hej ! jag tänkte berätta om Vera och hur undebar hon e ! <3 (för alla er som inte har en susning om vem jag är så är jag veras bff) <3 <3 hihi
 
 
Vera e min allra bästa vän, det har hon alltid varit och de kommer hon alltid att vara! Hon e så himla undebar! jag förstår inte hur man kan vara så himla stark som hon e ! <3 <3 kan inte tänka mig att gå igenom ngt som hon gör.. hon e så himla stark och bäst ! <3 

 

vi har känt varandra i nästan 13 år! de känns som om det var igår som vera flög av Lady rakt in i väggen med huvet före på en hopp kurs i stallet för 2 år sen! När hon kom hem till mig på kalas när vi va 2... Eller när hon var med när min gosedjurs häst blev inlåst i mitt lilla "rum".. (som en walking closet, men de va inga kläder där bara leksaker) och vi försökte att få ut de... ahahahah! <3 eller när vi åkte till ridlägret tillsammans! <3 så många minnen asså ! <3 ifl jag skulle skriva alla så skulle jag få sitta här i flera år! <3 <3 

 

även fast vi är så långt ifrån varandra känns det ändå som vi är så nära, ifl de går att förstå!! jag saknar henne galet mkt och längtar super duper mkt tills hon kommer hit! <3 <3  kan inte vänta! 

  

ni tror säkert att jag bara snackar om min bff och ja ja ja blah blah blah.... men vera är  mkt mer än min bästa vänn! hon e som min syster... det finns helt enkelt inte ord till henne !! 

 

 

tack för att du finns och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! 

 

"You make my world"

 

/ ANNA 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0