dagen..

först åkte vi till stan och bytte lite julklappar, hämtade bio biljetterna..
 
sen när klockan var typ halv 3 gick vi till donken där jag åt en mcbena, åå jag gillar dom!
haha det här har varit en tjockis dag eftersom att jag åt bio popcorn sen också..
 
måste säga att fimlen var halv bra, den va rolig ibland men såå fel ibland, jag såg Sune i grekland - all inclusive
 
sen när vi kom ut från biografen ringde Astird och fråga om jag ville äta pizza med henne o ngra till vilket jag ville, kunde inte stanna så längre så jag kunde äta men jag han iaf säga hej, bättre än inget!!
 
köpte en tröja på stadium oxå, typ blå med texten ; you go girl om nu ngn va intereserad! 
 
ja de ve typ min dag!
 
bloggar mer sen..
 
Puss o kram Vera
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullemulle

Vera och Mulle

RSS 2.0